Начало » Често задавани въпроси

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

ПОРЪЧКА

Можете да поръчате онлайн чрез този уебсайт или директно по телефона на +359 896 900 808. Ако решите да направите поръчката си онлайн, след като плащането ви бъде упълномощено, ще получите потвърждение по имейл, че поръчката ви е получена. Ако имате клиентски акаунт, можете да влезете в „Моят акаунт“ и да видите историята на поръчките си.

Силно препоръчваме да измерите мястото за новия си уред, преди да направите поръчка. Трябва да намерите пълните размери на нашите продукти, изброени в секцията технически параметри на продуктовата страница на самия уред. Важно е да се отбележи, че размерите на артикулите не включват изпъкнали елементи, като контроли и дръжки, и представляват само корпуса на елемента.

Ако искате да анулирате поръчката си, това ще трябва да стане до 12:00 часа на работния ден, преди датата на вашата доставка (понеделник-петък), или доставката ще бъде направена.

Можете да анулирате договора по всяко време без каквато и да е причина в рамките на 14-дневен период, започвайки от деня след получаването на продукта. За да се откажете от продукт, трябва да ни уведомите писмено или да се свържете с нас по телефона на +359 896 900 808.
Наш консултант любезно ще Ви обслужи и ще Ви помогне по процеса на връщане на поръчания от Вас продукт.

Изображенията на артикулите, показани на нашия уебсайт, са само с илюстративна цел. Въпреки че се опитваме да гарантираме, че всички изображения и цветове са правилни, не можем да гарантираме, че всички изображения ще отразяват точно истинския дизайн и цвета на доставения ви артикул.

Моля, имайте предвид, че цветовете могат да се различават при различните производители. Въпреки че са положени всички усилия да се гарантира, че спецификациите на артикулите са правилни на уебсайта, поради непрекъснатото разработване на артикули чрез изследвания и дизайн, спецификациите могат да се променят без предизвестие.

ПЛАЩАНЕ

Можете да заплатите своята поръчка чрез наложен платеж при точката на доставяне или чрез карта, по време на приключване на поръчката. Когато поръчате артикул от нашия сайт, Вие ще получите потвърждение по имейл, което удостоверява поръчаният от Вас продукт.

Всички поръчки и артикули биват доставени с куриерска фирма ‘Спиди’ в рамките на 48 часа.

Ако по време на приключване на поръчката сте избрали като метод за плащане ‘Наложен платеж’, когато получавате Вашият продукт/артикул от офис на ‘Спиди’ или на посочен от Вас адрес, Вие ще можете да заплатите за него на място.

Ако по време на приключване на поръчката като метод за плащане сте избрали ‘Плащане с карта‘, когато получавате Вашия продукт, Вие няма да дължите допълнителни такси или заплащания за него или доставката.

Освен поръчки онлайн, ние можем да приемем Вашата поръчка и по телефона на +359 896 900 808. Свържете се с нас и наш консултант любезно ще Ви помогне да завършите Вашата поръчка по телефона, като ни предоставите данни за доставка.

ДОСТАВКА

След потвърждаване на поръчката, за обработката и изпращането на поръчката Ви са необходими до 24 часа.

Това не включва почивни и празнични дни.

Покупките, направени след 21:00, няма да бъдат изпратени до следващия работен ден.

Ако поръчате след 21:00 е в петък, поръчката Ви ще бъде изпратена на следващия понеделник.

Доставката се изчислява динамично по време на приключване на поръчката.

Според мястото на получаване на поръчания от Вас продукт (до адрес, до офис, или до автомат), таксата за доставка може да бъде повече или по-малко.

За всички поръчки над 90 лв. получавате безплатна доставка до избрано от Вас място – адрес или офис.

Всички продукти/артикули, поръчани от нашия сайт, се доставят от куриерска фирма „Спиди“ в рамките на 48 часа от потвърждението за получената поръчка.

Доставяме до всички градове в България. Доставките се извършват от куриерска фирма „Спиди“.

Намерете повече информация за близки до Вас офис или автомат на Спиди.

За да проверите статуса на направена от Вас поръчката, моля посетете секцията ‘Поръчки‘.

Там можете да намерите детайли по всички направени от Вас поръчки от нашия сайт.

За да се уведомите за актуалния статус на поръчката си, моля намерете графата ‘Статус‘.

ВИЖТЕ ОЩЕ